niedziela, 12 grudnia 2010

Metamorfoza Koniak123 x3...

SiemQ...
To moja pierwsza Metamorfoza x3....
Więc nie wiem czy się Spodoba...
Ale mi się Bardzo podoba ;3...
Oto ona ;


                                 ....................... I po ;3.......................




... - Mam nadzieję że się podoba x3...
... - To są pomieszane style ...
... - Emo, Classic i Retro x3...

............................. Pisać czy się podoba w Komętarzach x3..........................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz