poniedziałek, 13 grudnia 2010

Metamorfoza billx21

SiemQ ' sz ;3...

... - Twoja doll, podobała mi się..
... - Wogóle nie wiedziałam co zmienić...
... - Miałam zrobić Classic...
... - I zrobiłam... ale jak zobaczyłam...
... jaką masz już doll to się zastanawiałam..
... co mam zrobić xD....
... - Sama zobacz

PRZED ;


                                      .................... I PO .....................




- Trochę dodałam różu...
- i wyszło jak Classic+Pink
- Ale mam nadzieję że się spodobało ;3...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz