poniedziałek, 13 grudnia 2010

Metamorfoza girlklaudyna

SiemQ...

... - Twoja doll mi się podobała...
... - Ale było w niej troche zamało...
... - Zrobiłam ją bardziej dzikszą...
... - I moim zdaniem wyszła ....
... - Bardzo ładnie ...

..................................................... Przed ;3......................................................


                                   ......................... I po x3......................




... - Mam nadzieję że się podoba x3...
... - Mi ogólnie się bardzo podoba x3...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz