poniedziałek, 13 grudnia 2010

Metamorfoza KittyDancig

SiemQ...

- Twoja doll mi się podobała...
- ale miałaś troche dziwnie ułożone kolczyki...
- zobacz sama

PRZED ;


                          
                                        ................. I po .....................
                                        
                                         
- to dla mojej naj kumpeli
- mam nadzieję że się podoba ;3...

Metamorfoza billx21

SiemQ ' sz ;3...

... - Twoja doll, podobała mi się..
... - Wogóle nie wiedziałam co zmienić...
... - Miałam zrobić Classic...
... - I zrobiłam... ale jak zobaczyłam...
... jaką masz już doll to się zastanawiałam..
... co mam zrobić xD....
... - Sama zobacz

PRZED ;


                                      .................... I PO .....................




- Trochę dodałam różu...
- i wyszło jak Classic+Pink
- Ale mam nadzieję że się spodobało ;3...

Metamorfoza Barbie_12_Pink

SiemQ...

... - Twoja doll była straszna O.o
... - Z twojej doll trudno było zrobiś styl Rock...
... - Tak więc spróbowałam cokolwiek zrobić...
... - Masz zamało żeczy i kosmetyków...
... - Ale coś musiało wyjść ;/

PRZED ;


                                         .................. I PO ...................


- Trudno mi było zrobić tobie metamorfoze...
- Ale mam nadzieję że Ci się podoba ...

Metamorfoza girlklaudyna

SiemQ...

... - Twoja doll mi się podobała...
... - Ale było w niej troche zamało...
... - Zrobiłam ją bardziej dzikszą...
... - I moim zdaniem wyszła ....
... - Bardzo ładnie ...

..................................................... Przed ;3......................................................


                                   ......................... I po x3......................




... - Mam nadzieję że się podoba x3...
... - Mi ogólnie się bardzo podoba x3...

niedziela, 12 grudnia 2010

Metamorfoza Lila0101

SiemQ...

... Moim zdaniem twoja doll była straszna...
... O to mi chodzi że troche ten róż i fiolet nie grały ze sobą dobrze...
... Ale to nie znaczy żebyś była przez tą ocene na mnie zła...
... Lub się na mnie gniewała...

... Moja metamorfoza pokazuje Emo + Classic
... Myślę że ci się spodoba ;)...

Przed x3... ;


                                 ......................... I po x3.........................




... - I co ty na to ?..
... - Myślę że to jest Śliczna dollka
... - Którą przerobiłam...
... - Myślę że ci się spodobała ;3...

Metamorfoza paulakociara x3...

SiemQ...

... - Bardzo mi się podobała twoja stylizacja ....
... - I niebardzo wiedziałam jak ci zrobic metamorfoze...
... - Bo twoja medoll była śliczna...
... - I zrobiłam ją bardziej żywszą ...
.... - Z resztą sama zobacz...
... - Nie wiem ci się spodoba...

Oto ona Przed x3...


                                   ...................... I po x3.....................


... - Mi się moja stylizacja podoba...
... - Ale każdy ma inny gust...
... - A o gustach się nie dyskutuje x3...

Metamorfoza Koniak123 x3...

SiemQ...
To moja pierwsza Metamorfoza x3....
Więc nie wiem czy się Spodoba...
Ale mi się Bardzo podoba ;3...
Oto ona ;


                                 ....................... I po ;3.......................




... - Mam nadzieję że się podoba x3...
... - To są pomieszane style ...
... - Emo, Classic i Retro x3...

............................. Pisać czy się podoba w Komętarzach x3..........................