czwartek, 23 sierpnia 2012

Metamorfoza emipaula

Cześć:)


  



Co moge powiedzieć o twojej medoll ?
hymm.. że troche make-up ci nie wyszedł a do reszty nic nie mam ;))








Ocena Twojej doll - 9,5/10









I twoja doll po :








Oceniam się na - 10 ;P






Ja jestem zadowolona z mojej metamorfozy,
a szczególnie z make-up. 
Jest bardzo żywy, odważny i kolorowy.




Mam nadzieje że tobie też się podoba :)
Oczywiście rozumiem jak ci się niespodoba..
Każdy ma inne GUSTA :D






Pozdrawiam
missnebula :3


czwartek, 16 sierpnia 2012

Metamorfoza xxx.KLAUDIA

Cześć :3

 


Twoja medoll moim zdaniem miała tylko 2wie wady ;), reszte nie mam nic do zarzucenia. Pierwsza wada to zawysoko oczka ;3 a dróga to zamocno popudrowane policzki :)






Ocena twojej Doll - 8/10





I po :






Oceniam się na 9,5/10 ;P




Tak więc, zmieniłam fryzurę i kolor włosów.
Zrobiłam czarno biały make-up (innych barw nie miałaś).
Zrobiłam lekkie brzoskwiniowe policzki.
Usta można powiedzieć że zostawiłam bez zmian :P.
Dodałam jeszcze naszyjnik jak widać xD.



To tyle :)
Mam nadzieję że ci się spodoba metamorfoza.
Pozdrawiam, missnebula :3








Metamorfoza anula951


Cześć :3

 


Co mogę powiedzieć o twojej Medoll ?
hymm... nie ma żadnych wad :)
Tylko jedna, zajasne usta ;P
Jest naturalnie piękna więc moja metamorfoza
to głównie makijaż ;3





Ocena twojej doll - 9,5/10 :P






I po :





Oceniam się na - 10/10 :P




Tak więc, zmieniłam kolor włosów na ciemniejszy odcień. Dodałam różową ozdobe z HB jak widać ;P. Podkresliłam oczy kredką i tuszem z sztucznymi rzęsami i pomalowałam oczy w 5ciu odcieniach- 1czarny 2fioletowy 3turkusowy i 4jaśniejszy fiolet koło czarnego i fioletowego bliżej rzęs :).
Dałam puder w dwóch odcieniach- 1różowym i 2brzoskwiniowym :3.
I usta pomalowałam brzoskwiniową szminką i błyszczykiem :P





To tyle, mam nadzieję że ci się podoba metamorfoza :3 
Pozdrawiam, missnebula :)





wtorek, 14 sierpnia 2012

Metamorfoza avrillavinge209

Cześć :3

 

- Twoja MeDoll jest poprostu Classic i mi się podoba, ale jest trochę zaprosta i na dodatek miałaś zanisko nosek, oczywiście poprawiłam to i zrobiłam to trochu inaczej :P




Ocena Twojej medoll - 7,2/10




I twoja MeDoll po :






- Zrobiłam ci cieniowany zielony Make-Up, brązowe policzki i jasne usta z błyszczykiem :) Jednym słowem "ślicznie"


Oceniam się na 10/10






Bardzo cię proszę żebyś,
 dodała się do opserwatorów za fatygę ;3



Co o sądzisz o metamorfozie ? :)




Metamorfoza avrillavinge209

Metamorfoza Ewsia

Cześć :3

 

- Twoja Medoll mi się podobała lecz powiem tagże że twojej Doll barkowało tego czegoś takiej orginalności lub tym podobne. A mianowicie nazwę to " blada pustka na twarzy" Oczywiście bez urazy ;3 To jest Metamorfoza więc powinnaś być gotowa na pewną Krytykę :P

 

 


 

Ocena twojej Medoll przed - 6,9/10







I twoja MeDoll po :







- Rozumiem jak ci by się niespodobało, bo każdy ma swój własny styl. Metamorfozy są po to żeby zobaczyć czyjąś opinie i zobaczyć co ktoś by zmienił lub poprawił :)


Tak więc oceniam swoją Metamorfozę na 10/10.



- Mi się bardzo podoba, ciekawe jaką ty masz opinie ;3
I przy okazji prosze Cię żebyś Opserwowała mojego Bloga :)


Co o tej zmianie sądzisz ?





Metamorfoza natulunia2014

Cześć :3




- Na początek powiem, że twoja doll moim zdaniem wyglądała jak jakaś syrenka, pochwalę jednak makijaż bo mi się podoba :) I odnowiłam ją w styl nowoczesny i classic.



Oto moja ocena - 7/10





 Tak wyglądasz po Metamorfozie :







- Dodałam do twojej MeDoll Piękny cieniowany makijaż który świetnie podkreśla twoje oczy zmieniłam tagrze fryzurę i dodałam kolczyki :)


Oceniam swoją Metamorfoze - 9/10




- Przy okazji, bardzo cię prosze żebyś obserwowała Bloga wzamian za tą metamorfozę :3




- Mam nadzieję że ci się podoba :)



niedziela, 12 sierpnia 2012

Wielki Powrót Blogga !!

Uwaga !



Chciałam mile ogłosić,
że Blogg powraca do życia ! :)
Widać już duże zmiany w wyglądzie blogga,
ale pewnie jeszcze wielokrotnie blogg zmieni wygląd :)



I przesyłam Fajną nutę
do obczajenia :D
Jak dla mnie to jest jedna
z najleprzych piosenkek
Niki Minaj ;3

A oto i ona :





Moim zdaniem jest "Zajebista"
Bardzo fajna piosenka klubowa,
nadaje się do hucznych
- Imprez
- Bib
- Domóweczek ^^
- Ognisk tagże :P



A wy co o niej sądzicie?? ^^